Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 |
|
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
|
| |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
Kokousaika | 31.08.2016 8:00 - 8:50 |
|
|
Kokouspaikka | Helsinginkatu 24, 5. krs, neuvotteluhuone 531 |
Läsnä
Jäsenet
Karvinen, Marko | strategiapäällikkö |
Järvenkallas, Satu | varhaiskasvatusjohtaja |
Enroos, Asta | yksikön päällikkö, työnantajapolitiikka |
Martiskainen, Timo | toimitusjohtaja |
Muut
Vesikansa, Sanna | kaupunginhallituksen edustaja |
Pohjonen, Tiina | toimitusjohtaja |
Niemelä, Katariina | pöytäkirjanpitäjä |
Puheenjohtaja
Marko Karvinen | strategiapäällikkö |
Esittelijät
Tiina Pohjonen | toimitusjohtaja |
Pöytäkirjanpitäjä
Katariina Niemelä | 26-30 § |
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||
Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 |
|
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
|
| |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
§ | Asia |
|
26 | Tj/1 | Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen sekä pöytäkirjan tarkastajien valinta |
27 | Tj/2 | Tämän kokouksen päätösten täytäntöönpano |
28 | Tj/3 | Ilmoitusasiat |
29 | Tj/4 | Helsingin kaupungin työterveys –liikelaitoksen talousarvion toteutumisennuste 2/2016 |
30 | Tj/5 | Erikoislääkäripalvelujen toimittajan valinta Työterveys Helsingin asiakkaille |
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||
Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 | 1 (13) |
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
| Tj/1 | |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
§ 26
Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen sekä pöytäkirjan tarkastajien valinta
Päätös
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen johtokunta päätti todeta kokouksen laillisesti koolle kutsutuksi ja päätösvaltaiseksi. Samalla Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen johtokunta päätti valita pöytäkirjantarkastajiksi jäsenet Asta Enroos ja Timo Martiskainen.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
Päätösehdotus
Päätös on ehdotuksen mukainen.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||
Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 | 1 (13) |
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
| Tj/2 | |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
§ 27
Tämän kokouksen päätösten täytäntöönpano
Päätös
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen johtokunta päätti, että tämän kokouksen päätökset voidaan panna täytäntöön ennen kuin ne ovat saaneet lainvoiman, ellei erikseen toisin ole päätetty tai myöhemmin päätetä.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
Päätösehdotus
Päätös on ehdotuksen mukainen.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||
Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 | 1 (13) |
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
| Tj/3 | |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
§ 28
Ilmoitusasiat
Päätös
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen johtokunta päätti merkitä tiedoksi toimitusjohtajan ajankohtaiskatsauksen.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
Päätösehdotus
Päätös on ehdotuksen mukainen.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||
Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 | 1 (13) |
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
| Tj/4 | |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
§ 29
Helsingin kaupungin työterveys –liikelaitoksen talousarvion toteutumisennuste 2/2016
HEL 2016-008669 T 02 02 00
Päätös
Helsingin kaupungin työterveys-liikelaitoksen johtokunta päätti merkitä tiedoksi sekä hyväksyä Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen talousarvion toteutumisennusteen 2/2016.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Lisätiedot
Tiina Maasilta, Hallintopäällikkö, puhelin: +358931054080
tiina.maasilta(a)hel.fi
Liitteet
1 | Talousarvion toteutumisennuste 2_2016.pdf |
2 | Toiminnallisten tavoitteiden toteutumisennuste 2_2016.pdf |
3 | Rahoituslaskelmaennuste 2_2016.pdf |
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
Päätösehdotus
Päätös on ehdotuksen mukainen.
Esittelijän perustelut
Kaupunginhallituksen antamien vuoden 2016 talousarvion noudattamisohjeiden mukaan talousarvion toteutumisennuste laaditaan vähintään neljä kertaa vuoden 2016 aikana. Liikelaitokset antavat ennusteen tuloslaskelman ja rahoituslaskelman sekä toiminnallisten tavoitteiden toteutumisesta. Virastojen ja liikelaitosten on annettava toteutumisennuste myös lauta- tai johtokuntansa tietoon.
Liitteenä olevat tuloslaskelman ja rahoituslaskelman sekä sitovien ja toiminnallisten tavoitteiden toteutumisennusteet on laadittu 1.1-30.6.2016 toteumatietojen pohjalta. Talousarvion toteutumisennusteen vertailu on tehty erikseen talousarvioon nähden sekä erikseen tulosbudjettiin nähden.
Liikeylijäämän arvioidaan ylittävän sekä talousarvion että tulosbudjetin tavoitteen.
Rahoituslaskelmaennuste osoittaa kassavarojen lisääntyvän tulosbudjettiin verrattuna.
Sitovien sekä muiden toiminnallisten tavoitteiden arvioidaan toteutuvan suunnitellun mukaisesti.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Lisätiedot
Tiina Maasilta, Hallintopäällikkö, puhelin: +358931054080
tiina.maasilta(a)hel.fi
Liitteet
1 | Talousarvion toteutumisennuste 2_2016.pdf |
2 | Toiminnallisten tavoitteiden toteutumisennuste 2_2016.pdf |
3 | Rahoituslaskelmaennuste 2_2016.pdf |
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||
Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 | 1 (13) |
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
| Tj/5 | |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
§ 30
Erikoislääkäripalvelujen toimittajan valinta Työterveys Helsingin asiakkaille
HEL 2016-008667 T 02 08 02 00
Päätös
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen johtokunta päätti valita erikoislääkäripalveluiden toimittajaksi Lääkärikeskus Aava Oy:n. Valinnan perusteena oli kokonaistaloudellisesti edullisin tarjous.
Hankinnan arvioitu arvo on 445 000,00 € / vuosi ja hankinnan kesto on 3 vuotta sekä sen lisäksi on mahdollisuus kahteen (2) yhden (1) vuoden optioon.
Lisäksi johtokunta päätti valtuuttaa toimitusjohtajan allekirjoittamaan hankintaa koskevan sopimuksen Helsingin kaupungin työterveys –liikelaitoksen ja Lääkärikeskus Aava Oy:n välillä sekä mahdolliset optiokausisopimukset.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Lisätiedot
Tiina Maasilta, Hallintopäällikkö, puhelin: +358931054080
tiina.maasilta(a)hel.fi
Liitteet
1 | H089-16 tarjousten vertailu.pdf |
Muutoksenhaku
Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Otteet
Ote | Otteen liitteet |
otteen saajat | Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Päätösehdotus
Päätös on ehdotuksen mukainen.
Esittelijän perustelut
Hankintaa koskeva tarjouspyyntö julkaistiin Hilmassa 21.6.2016.
Tarjouspyyntöä käsittelevät kysymykset tuli lähettää 4.7.2016 klo 12.00 mennessä ja vastaukset kysymyksiin tuli antaa 8.7.2016. Tarjoukset tuli lähettää 22.7.2016 mennessä. Tarjoajilta pyydettiin tarkennus tarjoukseen 28.7.2016 ja määräaika tarkennukselle oli 1.8.2016.
Tarjoukset saatiin kolmelta palveluntuottajalta: Attendo Terveyspalvelut Oy, Lääkärikeskus Aava Oy, Mehiläinen Oy.
Kaikki tarjoajat täyttävät soveltuvuusvaatimukset.
H089-16 HEL 2016-006930 tarjouspyynnön kohdassa 8 on esitetty tarjoajan soveltuvuudelle asetetut kelpoisuus- ja vähimmäisvaatimukset ja selvitysvelvollisuudet. Kaikki tarjoajat täyttivät nämä ehdot.
Kaikki tarjoukset olivat tarjouspyynnön mukaisia.
Hankittavien palveluiden valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus. Tarjousten vertailu hinta- ja laatupisteineen on tämän päätöksen liitteenä olevassa vertailutaulukossa. Vertailu osoittaa, että kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen on tehnyt Lääkärikeskus Aava Oy.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Tiina Pohjonen
Lisätiedot
Tiina Maasilta, Hallintopäällikkö, puhelin: +358931054080
tiina.maasilta(a)hel.fi
Liitteet
1 | H089-16 tarjousten vertailu.pdf |
Muutoksenhaku
Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Otteet
Ote | Otteen liitteet |
otteen saajat | Muutoksenhaku hankintapäätökseen, kaupunginhallitus |
Tiedoksi
Hankintakeskus
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||
Helsingin kaupunki | Pöytäkirja | 5/2016 | 1 (13) |
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk |
|
| |
|
|
| |
| 31.08.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
MUUTOKSENHAKUOHJEET
1
MUUTOKSENHAKUKIELTO
Pöytäkirjan 26, 27, 28 ja 29 §:t.
Tähän päätökseen ei saa hakea muutosta, koska päätös koskee asian valmistelua tai täytäntöönpanoa.
Sovellettava lainkohta: Kuntalaki 91 §
2
MUUTOKSENHAKU HANKINTAPÄÄTÖKSEEN
Pöytäkirjan 30 §.
Tähän päätökseen tyytymätön asianosainen voi hakea päätökseen muutosta vaatimalla hankintaoikaisua tai tekemällä valituksen markkinaoikeudelle taikka molemmat.
OHJEET HANKINTAOIKAISUVAATIMUKSEN TEKEMISEKSI
Oikaisuvaatimusaika
Asianosaisen on esitettävä vaatimus 14 päivän kuluessa siitä, kun asianosainen on saanut tiedon hankintayksikön päätöksestä tai muusta ratkaisusta.
Muutoksenhaku markkinaoikeuteen ei estä vaatimasta hankintaoikaisua.
Mikäli päätös on lähetetty tiedoksi käyttäen ehdokkaan tai tarjoajan hankintayksikölle ilmoittamaa sähköistä yhteystietoa, katsotaan vastaanottajan saaneen päätöksestä tiedon sinä päivänä, jolloin sähköinen viesti on vastaanottajan käytettävissä tämän vastaanottolaitteessa siten, että viestiä voidaan käsitellä.
Mikäli päätös on lähetetty tiedoksi tavallisena kirjeenä, ehdokkaan tai tarjoajan katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemäntenä päivänä kirjeen lähettämisestä, jollei ehdokas tai tarjoaja näytä tiedoksiannon tapahtuneen myöhemmin.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta oikaisuvaatimusaikaan. Oikaisuvaatimuksen on saavuttava Helsingin kaupungin kirjaamoon viimeistään määräajan viimeisenä päivänä ennen kirjaamon aukioloajan päättymistä.
Jos määräajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa oikaisuvaatimuksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Oikaisuvaatimusviranomainen
Viranomainen, jolta hankintaoikaisua vaaditaan, on Helsingin kaupunginhallitus.
Oikaisuvaatimusviranomaisen asiointiosoite on seuraava:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
| 00099 HELSINGIN KAUPUNKI |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
| (09) 310 13701 (Kaupunkisuunnittelu- ja kiinteistötoimi) |
| (09) 310 13702 (Rakennus- ja ympäristötoimi) |
| (09) 310 13703 (Sivistystoimi) |
| (09) 310 13704 (Sosiaali- ja terveystoimi) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Oikaisuvaatimuksen muoto ja sisältö
Hankintaoikaisuvaatimus pannaan vireille kirjallisesti ilmoittamalla
hankintayksikön päätös tai muu ratkaisu, johon hankintaoikaisuvaatimus kohdistuu
miten päätöstä tai muuta ratkaisua halutaan oikaistavaksi
millä perusteella päätöstä tai muuta ratkaisua halutaan oikaistavaksi.
Sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Oikaisuvaatimuksessa on mainittava oikaisua vaativan nimi sekä tarvittavat yhteystiedot asian hoitamiseksi. Jos oikaisua vaativan puhevaltaa käyttää hänen laillinen edustajansa tai asiamiehensä tai jos oikaisuvaatimuksen laatijana on joku muu henkilö, oikaisuvaatimuksessa on ilmoitettava myös tämän nimi sekä tarvittavat yhteystiedot.
Oikaisuvaatimukseen on liitettävä asiakirjat, joihin oikaisua vaativa haluaa vedota vaatimuksensa tueksi, jollei niitä ole jo aikaisemmin toimitettu viranomaiselle.
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
VALITUSOSOITUS MARKKINAOIKEUDELLE
Valitusaika
Valitus on tehtävä 14 päivän kuluessa päätöksen tiedoksisaannista.
Mikäli päätös on lähetetty tiedoksi käyttäen ehdokkaan tai tarjoajan hankintayksikölle ilmoittamaa sähköistä yhteystietoa, katsotaan vastaanottajan saaneen päätöksestä tiedon sinä päivänä, jolloin sähköinen viesti on vastaanottajan käytettävissä tämän vastaanottolaitteessa siten, että viestiä voidaan käsitellä.
Mikäli päätös on lähetetty tiedoksi tavallisena kirjeenä, ehdokkaan tai tarjoajan katsotaan saaneen päätöksestä tiedon seitsemäntenä päivänä kirjeen lähettämisestä, jollei ehdokas tai tarjoaja näytä tiedoksiannon tapahtuneen myöhemmin.
Hankintaoikaisun vireilletulo ei vaikuta siihen määräaikaan, jonka kuluessa asianosaisella on oikeus hakea muutosta valittamalla markkinaoikeudelle.
Tiedoksisaantipäivää ei lueta valitusaikaan. Valitus on toimitettava valitusviranomaiselle viimeistään valitusajan viimeisenä päivänä ennen valitusviranomaisen aukioloajan päättymistä.
Jos valitusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, joulu- tai juhannusaatto tai arkilauantai, saa valituksen tehdä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Valitusviranomainen
Valitus tehdään markkinaoikeudelle.
Markkinaoikeuden asiointiosoite on seuraava:
Postiosoite: | Radanrakentajantie 5 |
| 00520 HELSINKI |
Sähköpostiosoite: | markkinaoikeus@oikeus.fi |
Faksinumero: | 029 56 43314 |
Käyntiosoite: | Radanrakentajantie 5 |
Puhelinnumero: | 029 56 43300 |
Valituksen muoto ja sisältö
Valitus on tehtävä kirjallisesti. Myös sähköinen asiakirja täyttää vaatimuksen kirjallisesta muodosta.
Valituksessa, joka on osoitettava valitusviranomaiselle, on ilmoitettava
päätös, johon haetaan muutosta
miltä kohdin päätökseen haetaan muutosta ja mitä muutoksia siihen vaaditaan tehtäväksi
perusteet, joilla muutosta vaaditaan.
Valituksessa on ilmoitettava valittajan nimi ja kotikunta. Jos valittajan puhevaltaa käyttää hänen laillinen edustajansa tai asiamiehensä tai jos valituksen laatijana on joku muu henkilö, valituksessa on ilmoitettava myös tämän nimi ja kotikunta.
Valituksessa on lisäksi ilmoitettava postiosoite ja puhelinnumero, joihin asiaa koskevat ilmoitukset valittajalle voidaan toimittaa.
Valittajan, laillisen edustajan tai asiamiehen on allekirjoitettava valitus. Sähköistä asiakirjaa ei kuitenkaan tarvitse täydentää allekirjoituksella, jos asiakirjassa on tiedot lähettäjästä eikä asiakirjan alkuperäisyyttä tai eheyttä ole syytä epäillä.
Valitukseen on liitettävä
päätös, johon haetaan muutosta valittamalla, alkuperäisenä tai jäljennöksenä
todistus siitä, minä päivänä päätös on annettu tiedoksi, tai muu selvitys valitusajan alkamisen ajankohdasta
asiakirjat, joihin valittaja vetoaa vaatimuksensa tueksi, jollei niitä ole jo aikaisemmin toimitettu viranomaiselle
Ilmoitus valituksen tekemisestä hankintayksikölle
Valittajan tai hänen edustajansa on ilmoitettava kirjallisesti hankintayksikölle asian saattamisesta markkinaoikeuden käsiteltäväksi. Ilmoitus on toimitettava viimeistään silloin, kun hankintaa koskeva valitus toimitetaan markkinaoikeudelle.
Ilmoitus on tehtävä osoitteeseen:
Sähköpostiosoite: | helsinki.kirjaamo@hel.fi |
Postiosoite: | PL 10 |
| 00099 HELSINGIN KAUPUNKI |
Faksinumero: | (09) 655 783 |
Käyntiosoite: | Pohjoisesplanadi 11-13 |
Puhelinnumero: | (09) 310 13700 (Yleishallinto) |
| (09) 310 13701 (Kaupunkisuunnittelu- ja kiinteistötoimi) |
| (09) 310 13702 (Rakennus- ja ympäristötoimi) |
| (09) 310 13703 (Sivistystoimi) |
| (09) 310 13704 (Sosiaali- ja terveystoimi) |
Kirjaamon aukioloaika on maanantaista perjantaihin klo 08.15–16.00.
Odotusaika
EU-kynnysarvot ylittävien hankintojen osalta hankintasopimus voidaan tehdä aikaisintaan 21 päivän kuluttua siitä, kun ehdokas tai tarjoaja on saanut tai hänen katsotaan saaneen päätöksen ja valitusosoituksen tiedoksi.
Oikeudenkäyntimaksu
Markkinaoikeus perii asian käsittelystä maksua 2000 euroa, jos hankinnan arvo on alle 1 miljoona euroa; 4000 euroa, jos hankinnan arvo on vähintään 1 miljoona euroa ja alle 10 miljoonaa euroa; ja 6000 euroa, jos hankinnan arvo on vähintään 10 miljoonaa euroa.
Pöytäkirja
Päätöstä koskevia pöytäkirjan otteita ja liitteitä lähetetään pyynnöstä. Asiakirjoja voi tilata Helsingin kaupungin kirjaamosta.
Helsingin kaupungin työterveys -liikelaitoksen jk
|
|
Marko Karvinen puheenjohtaja |
|
|
|
Katariina Niemelä pöytäkirjanpitäjä |
|
Pöytäkirja tarkastettu
|
|
Asta Enroos | Timo Martiskainen |
Asiakirja on sähköisesti allekirjoitettu.
Pöytäkirja on pidetty yleisesti nähtävänä Helsingin kaupungin kirjaamossa (Pohjoisesplanadi 11-13) 09.09.2016.
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
PL 5600 (Helsinginkatu 24) | Helsinginkatu 24 |
|
|
|
00099 Helsingin kaupunki | Helsinki 00099 | Faksi |
| Alvnro |
tyoterveyshelsinki@hel.fi |
|
|
|
|
|
| |||