Helsingin kaupunki | Esityslista | 1/2016 | 1 (1) |
Palvelukeskus-liikelaitoksen jk |
|
| |
|
| Tj/2 | |
| 19.01.2016 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
2
Palvelukeskuksen asiakastyytyväisyys 2015
HEL 2016-000429 T 00 01 01
Päätösehdotus
Palvelukeskus-liikelaitoksen johtokunta päättää merkitä tiedoksi asiasta saamansa selvityksen.
Esittelijän perustelut
Palvelukeskuksen asiakastyytyväisyyden kokonaiskeskiarvoksi vuonna 2015 tuli 3,5 asteikolla 1-5. Asiakastyytyväisyys on laskettu tehtyjen kyselyjen tulosten keskiarvona. Kaikista kyselyistä otettiin huomioon vain kokonaistyytyväisyys palveluihin.
Palvelukeskukselle asetettu tavoite, 3,5 vuodelle 2015 saavutettiin.
Vuosittain tehtävät asiakastyytyväisyyskyselyt ovat osa palvelukeskuksen asiakkaiden kuulemisjärjestelmää, jonka tarkoituksena on kehittää palvelukeskuksen palveluja asiakkaiden tarpeiden mukaan.
Esittelijä
toimitusjohtaja
Antti Värtelä
Lisätiedot
Raimo Niippa, hallintopäällikkö, puhelin: 310 27609
raimo.niippa(a)palmia.fi
Oheismateriaali
1 | Asiakastyytyväisyys 2015 |
Muutoksenhaku
Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano |
.
| ||||
Postiosoite | Käyntiosoite | Puhelin | Y-tunnus | Tilinro |
|
|
|
|
|
|
| Faksi |
| Alv.nro |
|
|
|
|
|
|
| |||