Helsingin kaupunki

Esityslista

1/2016

1 (1)

Palvelukeskus-liikelaitoksen jk

 

 

 

 

Tj/2

 

19.01.2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Palvelukeskuksen asiakastyytyväisyys 2015

HEL 2016-000429 T 00 01 01

Päätösehdotus

Palvelukeskus-liikelaitoksen johtokunta päättää merkitä tiedoksi asiasta saamansa selvityksen.

Esittelijän perustelut

Palvelukeskuksen asiakastyytyväisyyden kokonaiskeskiarvoksi vuonna 2015 tuli 3,5 asteikolla 1-5.  Asiakastyytyväisyys on laskettu tehtyjen kyselyjen tulosten keskiarvona. Kaikista kyselyistä otettiin huomioon vain kokonaistyytyväisyys palveluihin.

Palvelukeskukselle asetettu tavoite, 3,5 vuodelle 2015 saavutettiin.

Vuosittain tehtävät asiakastyytyväisyyskyselyt ovat osa palvelukeskuksen asiakkaiden kuulemisjärjestelmää, jonka tarkoituksena on kehittää palvelukeskuksen palveluja asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Esittelijä

toimitusjohtaja

Antti Värtelä

Lisätiedot

Raimo Niippa, hallintopäällikkö, puhelin: 310 27609

raimo.niippa(a)palmia.fi

Oheismateriaali

1

Asiakastyytyväisyys 2015

Muutoksenhaku

Muutoksenhakukielto, valmistelu tai täytäntöönpano

.

 

Postiosoite

Käyntiosoite

Puhelin

Y-tunnus

Tilinro

 

 

 

 

 

 

 

Faksi

 

Alv.nro